Od czego zacząć?
Najlepsza sala weselna to…
Utarło się mówić, że ślub to jeden z najważniejszych dni w życiu człowieka. Jako że całkiem niedawno na własnej skórze mogłem doświadczyć czym jest ślub i jego organizacja wraz z planowaniem, to mogę potwierdzić, że jest to absorbująca czynność, ale zarazem przynosząca wiele radości i satysfakcji. Skoro już wiemy, że jest to bardzo ważny dzień, to wiadomym jest, że każdy z nas chciałby, żeby wyglądał on jak najlepiej, bo przecież już nigdy się nie powtórzy. Żeby móc zorganizować swój ślub, naturalnie należy zacząć od znalezienia swojej wyjątkowej bratniej duszy, ale nie o tym będzie ten tekst i już teraz przyjmujemy, że ten punkt mamy już spełniony 🙂
Motyw przewodni ślubu
W takim razie do rzeczy! Organizację naszego ślubu musimy rozpocząć od wyboru sali. Tutaj pojawia się pytanie jak wybrać najlepszą salę weselną na Śląsku? Pierwszym aspektem na jaki musimy zwrócić uwagę jest motyw ślubny w jakim ma odbyć się uroczystość. Oczywiście jest to zależne od osobistych upodobań danej pary. Można się zdecydować na:
- styl rustykalny,
- styl klasyczny,
- styl industrialny,
- styl glamour,
- styl retro,
- styl boho,
- styl leśny.
Najlepsza sala weselna na Śląsku – atrakcje
Najlepsza sala weselna na Śląsku oprócz reprezentowania wybranego przez nas stylu, musi oferować również liczne atrakcje, np. drink bar. Dzięki czemu będzie można gościom zapewnić rozrywkę na najwyższym poziomie. Pamiętać należy o jak najszybszym wyborze i zarezerwowaniu lokalu, ze względu na małą dostępność terminów.
O czym pamiętać przy wyborze sali?
Jest kilka istotnych aspektów, które powinna spełniać najlepsza sala na wesele w Katowicach i okolicach.
Lokalizacja
Zacznijmy od samej lokalizacji. Najczęściej pary decydują się na lokal, który usytuowany jest w bliskim sąsiedztwie miejsca ich zamieszkania. Oczywiście są osoby, które decydują na sale, które są dalej położone. Pamiętać jednak należy, że im dalej jest sala, tym więcej czasu potrzeba na dojazd, a także, zwiększają się koszty związane z transportem gości do lokalu.
Nocleg
Jeżeli już mowa o gościach, to należy prześledzić czy sala weselna na Śląsku oferuje nocleg gościom, a jeżeli nie, to czy w bliskim jej sąsiedztwie takie miejsca są dostępne.
Kościół
Z lokalizacją sali na Śląsku związana jest także odległość świątyni, w której ma odbyć się ceremonia zaślubin. Im mniejsza, tym większy będzie komfort dla gości jak i samych nowożeńców.
Infrastruktura
Przy wyborze najlepszej sali na Śląsku trzeba też wziąć pod uwagę infrastrukturę lokalu. Czyli mówiąc krótko, sala musi być odpowiednio duża, aby mogła pomieścić daną ilość gości oraz orkiestrę lub DJa. Warto też zwrócić uwagę czy parkiet znajduje się w innym pomieszczeniu niż stoliki, czy jest to jedna duża sala. Zdecydowanie lepiej jest w drugim przypadku, bo dzięki temu goście, którzy z różnych powodów nie mogą lub nie chcą uczestniczyć w zabawach weselnych, nie będą odseparowani od pozostałych uczestników biesiady. Najlepsza sala w Katowicach i okolicach powinna posiadać ogród, który pełni kilka funkcji takich jak: integracyjna, odpoczynkowa czy też pleneru fotograficznego.
Parking
Należy zwrócić uwagę na ilość miejsc parkingowych oraz bezpieczeństwo. W końcu nie chcemy, aby zabrakło miejsca na auta gości lub co gorsza ktoś z zewnątrz miał możliwość włamać się do czyjejś własności.
Limity i ograniczenia
Pamiętać trzeba także o tym, czy sala posiada dolną granicę ilości gości. Może się okazać, że dana sala ma wyznaczoną minimalną ilość gości. Innym aspektem, któremu koniecznie trzeba się przyjrzeć, jest ilość godzin jaką oferuje sala. Tutaj trzeba dokładnie przeanalizować ofertę lokalu, ile godzin nam przysługuje na zabawę, i od której godziny będziemy zmuszeni do dopłaty, jeśli będziemy chcieli się bawić dłużej.
Prywatność
Warto także przyjrzeć się w jakim stopniu najlepsza sala na Śląsku i okolicach oferuje nam prywatność. Pod tym pojęciem należy rozumieć, czy równolegle do naszego odbywają się też inne imprezy, a jeśli tak to w jakim stopniu może dojść do mieszania się gości z obu zabaw.
Dodatki
Ostatnim aspektem są szeroko rozumiane dodatki. Mam tutaj na myśli alkohol, dekoracje, oświetlenie, nagłośnienie. Trzeba być świadomym czy tego typu elementy są już wliczone w cenę czy trzeba je „zakupić” osobno.
Dziękuję za uwagę
Mam nadzieję, że te kilka linijek tekstu pomoże przy wyborze najlepszej sali i uświadomiło Wam na co należy zwrócić uwagę.
Zapraszam Cię do zapoznania się z moimi pozostałymi poradnikami:
http://radoslawdybala.pl/piosenka-na-pierwszy-taniec/
http://radoslawdybala.pl/poradnik-przed-sesja-slubna-lub-narzeczenska/
http://pierwszy taniec